BLOG

A héten végre elérkezett a várva várt pillanat, hogy újra korlátozás nélkül mozdulhatunk ki otthonunkból. Az önfeledt öröm természetes módon mindannyiunkat a szabadba „parancsol”, de azért legyünk óvatosak, és ügyeljünk továbbra is egymásra és társainkra! A kellő távolságot és a biztonsági előírásokat betartva viszont már nyugodtan kerékpározhatunk egy nagyot a friss levegőn.

Most már szabad – irány a szabad!

A derék kerékpárnak, neve ellenére, párja nincsen széles e világon, de előnyeinek és jótékony hatásainak viszont se szeri, se száma. Természetesen a kerékpározás mint testmozgás igen egészséges, mert minden izmot megmozgat, javítja a kondíciót, serkenti az agyműködést és a koncentrációt, miközben kíméli az ízületeket.

A kerékpározás 13 szerencsés hatása

Emlékszel még gyerekkorod ügyetlenkedéseire, mikor bringázni tanultál? És a számos horzsolásra a könyöködön és térdeden, miután lekerültek a pótkerekek? Az egyensúlyozás nehézségeire? Arra, ahogy a szüleid untig ismételgették ugyanazt a mondatot? „Csak egyszer kell megtanulnod biciklizni és utána soha nem felejted el.”

Miniatűr bringák – a nagyok is futóbiciklin kezdték egyszer

Mindannyian emlékszünk gyerekkorunk azon pillanatára, mikor megkaptuk életünk első biciklijét. Mindegy, hogy a kétkerekű vadiúj volt, vagy a testvérünk kinőtt bringáját örököltük meg, örömünk borítékolható volt szüleink számára.

Gyerekbiciklit ajándékba? Naná!